هر روز باید چقدر راه برویم؟ | مپسا|مجله اینترنتی مهندسی پزشکی و سلامت
» تازه ها ی سایت » هر روز باید چقدر راه برویم؟

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۹

سلامت-ورزش؛

هر روز باید چقدر راه برویم؟

اغلب ما می دانیم که حرکت و راه رفتن برای سلامتی ما خوب است اما شاید ندانیم که عدم تحرک بدنی تا چه حد خطرناک است و می تواند بدن را دچار مشکلاتی جدی کند.

اغلب ما می دانیم که حرکت  و راه رفتن برای سلامتی ما خوب است اما شاید ندانیم که عدم تحرک بدنی تا چه حد خطرناک است و می تواند بدن را دچار مشکلاتی جدی کند.6546546846 - هر روز باید چقدر راه برویم؟

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، عدم تحرک بدنی با افزایش خطر ابتلا به چندین بیماری و مرگ و میر زودرس همراه است تخمین زده می شود که عدم تحرک بدنی به طور مستقیم و غیرمستقیم مسئول ۶.۸ میلیارد دلار هزینه مراقبت های بهداشتی در کانادا در هر سال است.

بسیاری از ما ورزش نمی کنیم. طبق گزارش آژانس بهداشت عمومی کانادا ، تنها ۲۲ درصد از بزرگسالان به مقدار توصیه شده فعالیت بدنی هفتگی دارند.این در حالی است که بسیاری از متخصصان بهداشت و سلامت معتقدند که ما باید هر روز بیشتر از روز قبل حرکت کنیم. برای مثال به اندازه ۱۰،۰۰۰ قدم در روز.

اگر یک ردیاب تناسب اندام پوشیدنی دارید ، احتمال دارد که به طور خودکار می توانید با یک هدفیاب تناسب اندام با ۱۰،۰۰۰ قدم در روز هماهنگ شوید. این تعداد قدم برای بیشتر افراد حدود هشت کیلومتر است. اما یک مطالعه جدید دانشگاه هاروارد که توسط انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است نشان می دهد که مزایای حرکت حتی در سطوح بسیار پایین نیز وجود دارد. محققان میزان مرگ و میر زنان را در دهه ۷۰ سالگی خود بررسی کردند که در مقایسه با افرادی که کم تحرک تر بودند، روزانه بیشتر قدم برداشته بودند. بر اساس این بررسی ها مشخص شد که مرگ و میر این گروه از زنان که به طور متوسط ​​روزانه ۴ هزار  قدم برداشتند به طور قابل توجهی پایین تر از زنانی بودند که روزانه حدود 2700 قدم برداشتند.

هنگامی که حرکت را شروع می کنید ، قلب شما شروع به پمپاژ می کند و جریان خون اطمینان می دهد که تمام قسمت های بدن شما آنچه را که لازم دارد دریافت می کنند. رهنمودهای مربوط به فعالیتهای بدنی کانادا که توسط انجمن فیزیولوژی ورزش کانادا منتشر شده است ، بیان می کند که هر فرد ۱۸ ساله و بالاتر از ۱۸ ساله باید ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی هوازی متوسط ​​تا شدید را در هفته انجام دهند. این فعالیت ها باعث می شود بزرگسالان کمی عرق کنند و وضعیت تنفسشان نیز بهبود یابد.

اغلب ما می دانیم که حرکت  و راه رفتن برای سلامتی ما خوب است اما شاید ندانیم که عدم تحرک بدنی تا چه حد خطرناک است و می تواند بدن را دچار مشکلاتی جدی کند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، عدم تحرک بدنی با افزایش خطر ابتلا به چندین بیماری و مرگ و میر زودرس همراه است تخمین زده می شود که عدم تحرک بدنی به طور مستقیم و غیرمستقیم مسئول ۶.۸ میلیارد دلار هزینه مراقبت های بهداشتی در کانادا در هر سال است.

بسیاری از ما ورزش نمی کنیم. طبق گزارش آژانس بهداشت عمومی کانادا ، تنها ۲۲ درصد از بزرگسالان به مقدار توصیه شده فعالیت بدنی هفتگی دارند.این در حالی است که بسیاری از متخصصان بهداشت و سلامت معتقدند که ما باید هر روز بیشتر از روز قبل حرکت کنیم. برای مثال به اندازه ۱۰،۰۰۰ قدم در روز.

اگر یک ردیاب تناسب اندام پوشیدنی دارید ، احتمال دارد که به طور خودکار می توانید با یک هدفیاب تناسب اندام با ۱۰،۰۰۰ قدم در روز هماهنگ شوید. این تعداد قدم برای بیشتر افراد حدود هشت کیلومتر است. اما یک مطالعه جدید دانشگاه هاروارد که توسط انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است نشان می دهد که مزایای حرکت حتی در سطوح بسیار پایین نیز وجود دارد. محققان میزان مرگ و میر زنان را در دهه ۷۰ سالگی خود بررسی کردند که در مقایسه با افرادی که کم تحرک تر بودند، روزانه بیشتر قدم برداشته بودند. بر اساس این بررسی ها مشخص شد که مرگ و میر این گروه از زنان که به طور متوسط ​​روزانه ۴ هزار  قدم برداشتند به طور قابل توجهی پایین تر از زنانی بودند که روزانه حدود 2700 قدم برداشتند.

هنگامی که حرکت را شروع می کنید ، قلب شما شروع به پمپاژ می کند و جریان خون اطمینان می دهد که تمام قسمت های بدن شما آنچه را که لازم دارد دریافت می کنند. رهنمودهای مربوط به فعالیتهای بدنی کانادا که توسط انجمن فیزیولوژی ورزش کانادا منتشر شده است ، بیان می کند که هر فرد ۱۸ ساله و بالاتر از ۱۸ ساله باید ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی هوازی متوسط ​​تا شدید را در هفته انجام دهند. این فعالیت ها باعث می شود بزرگسالان کمی عرق کنند و وضعیت تنفسشان نیز بهبود یابد.

منبع:انتخاب



دسته بندی : تازه ها ی سایت , تازه های سلامت , مجله سلامت , مطالب برگزیده , مطالب عمومی
ارسال دیدگاه

تبلیغات